Reunió informativa sobre els programes de mobilitat internacional d'alumnat (Erasmus+) d'aquest curs 2024-2025

A tot l'alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de l'Institut Escola del Treball de Barcelona,

Ens plau informar-vos que dimarts 22/10/2024 esteu convidats i convidades a assistir a la reunió informativa sobre els programes de mobilitat internacional (Erasmus+) d'aquest curs 2024-2025.
A la reunió es comentaran els aspectes més rellevants dels programes: procés de selecció d'alumnat, durada de les mobilitats, import de les beques, destinacions amb les quals hem realitzat mobilitats, entre altres qüestions.

Perquè hi pugui assistir tothom, s'ha convocat la reunió en dos torns:
· Primer torn: 14.00h - 14.30h (Sala d'actes Carmelo Gómez)
· Segon torn: 15.30h - 16.00h (Sala d'actes Carmelo Gómez)

Animeu-vos a conèixer com es treballa a altres països, a millorar o aprendre llengües estrangeres i a descobrir nous racons i noves cultures!

Us esperem a tots i totes!

Més informació a: edtinternacional(ELIMINAR)@escoladeltreball.org