Reunió amb les famílies de l’alumnat menor d'edat de primer de CFGM.

Des de l'Escola del Treball volem donar la benvinguda a totes les famílies de l'alumnat de primer de CFGM que comença una nova etapa. L'Equip directiu us rebrem a la Sala d'Actes Carmelo Gómez i després farem una reunió per grups amb el tutor o la tutora del vostre fill o filla, on parlarem del seu futur.

Aquestes reunions estan convocades per famílies professionals.

08/10/2024 18.30 h. Electricitat, Electrònica i Fabricació Mecànica (Instal·lacions elèctriques i automàtiques, Instal·lacions de telecomunicacions, Mecanització, Soldadura i caldereria i Manteniment electromecànic)

09/10/2024 18.30 h. Administració i Gestió, Informàtica i Arts Gràfiques (Gestió administrativa, Sistemes microinformàtics i xarxes i Preimpressió digital)

10/10/2024 18.30 h. Fusta, moble i suro, Química, Instal·lació i Manteniment i Edificació i obra Civil (Fusteria i moble, Instal·lació i moblament, Operacions de laboratori, Instal·lacions de producció de calor, Instal·lacions frigorífiques i de climatització i Construcció)

US HI ESPEREM!!!