El CFGS de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia presenta als partners col·laboradors els seus Projectes finals

Durant 4 jornades, del 13 al 16 de maig, els vuit equips d'estudiants del CFGS de Disseny i Multimèdia han presentat els seus projectes de curs davant dels partners col·laboradors d'aquesta tercera edició de Projecte.

Fundació Damm, l'eHealth de la UOC, el Servei de Prevenció dels Bombers de Barcelona, el 080 Fashion Week, l'Escola del Treball, Intermón Oxfam, Zurich Assegurances i Kave Home han assistit a les presentacions celebrades a l'Auditori Carmelo Gómez de l'Escola del Treball per valorar els projectes presentats.

A partir del repte proposat per cada partner, els vuit equips d'estudiants

han desenvolupat una solució des de la metodologia del Design Thinking. Un projecte centrat en usuari/a des del disseny social i el disseny universal.

La solució al repte s'ha concretat en dos prototipus interrelacionats com el disseny d'una aplicació mòbil i el disseny estructural d'una peça tridimensional.

Els diversos partners han acompanyat als equips al llarg del projecte, des de la presentació inicial del repte fins aquesta presentació final. El projecte s'ha desplegat al llarg de les 33 setmanes de l'assignatura de segon curs de Projecte. Una assignatura dissenyada i conduïda pels professors Cecília Sales i Àlex Sánchez Vila.

Volem agrair, per tant, a les següents persones la seva generosoa implicació en el projecte:

• Àlex Galí i Cabana, Coordinador General Fundació Damm,
  • Eva Aumatell, tècnica en recerca de l'eHealth center de la UOC,
  • Sergi Souto, Coordinador de formació externa del Servei de Prevenció de Bombers de Barcelona,
  • Agnès Russiñol, directora del CCAM, responsable del 080 Fashion Week
  • Sergio Gómez, subdirector de l'Escola del Treball