Ja ha arribat la 1a Real Experience del Projecte EdtWomenDays - La robòtica amb tu!

El passat dimarts 4 de juny, vam celebrar la primera Real Experience de robòtica col·laborativa com a part del projecte EdtWomenDays, una iniciativa dedicada a promoure la participació de les dones en el sector industrial i tecnològic. En aquesta ocasió, les alumnes van tenir l'oportunitat d'experimentar amb robots col·laboratius, coneguts com a cobots, jugant al tres en ratlla.

L'experiència educativa va ser guiada per la Laiba, una alumna del curs d'especialització de robòtica, qui va compartir amb les noies conceptes bàsics de robòtica. L'activitat no només va oferir una aproximació segura i innovadora al món de la robòtica col·laborativa, sinó que també va despertar un gran interès entre les participants, que no deixaven de jugar i aprendre.

El projecte va comptar amb el suport de diversos col·laboradors, entre ells Caixabank Dualiza, FP Empresa, Can Antaviana i El Consorci d'Educació de Barcelona, que van contribuir a l'èxit de la iniciativa. A més, la pràctica va ser possible gràcies a Universal Robots i Schunk, empreses líders en el desenvolupament de tecnologies robòtiques.

Amb aquesta Real Experience, el projecte EdtWomenDays continua la seva tasca d'obrir portes i derrocar barreres, demostrant que les dones tenen un lloc destacat en el món industrial del segle XXI.

Per a més informació sobre el projecte i futures activitats, contacta amb edtwomendays(ELIMINAR)@escoladeltreball.org