L’Escola del Treball participa al pla d’Impuls de les llengües estrangeres a la formació professional

La finalitat del programa és incorporar i normalitzar l'ús d'una llengua estrangera en situacions professionals habituals i en la presa de decisions en l'àmbit laboral als cicles de Gestió Administrativa, Administració i Finances i a Mecatrònica Industrial.

L'Escola del Treball participa al Pla d'Impuls de les llengües estrangeres a la formació professional. Durant el curs 2022/2023 els grups de primer curs de cicles formatius de formació professional Gestió Administrativa (matí), Administració i Finances (matí) i Mecatrònica Industrial (matí) treballaran complementant el currículum amb un mòdul professional de llengua estrangera i també s'impartirà en llengua estrangera almenys un dels mòduls professionals.