V Jornada de Portes Obertes a la Qualitat a l'Escola del Treball, 22 de febrer de 2024

Avui, 22 de febrer, hem obert el nostre centre en les V Jornades de Portes Obertes de la Qualitat.

El nostre objectiu és mostrar els avantatges d'implementar models internacionals de sistemes de gestió de les organitzacions, i d'altra banda, oferir als centres, empreses i institucions que ens visiten, suport, orientació i formació per acompanyar-los en la millora de la gestió de les seves organitzacions.

Com centre certificat en ISO9001 i ISO 45001, renovada el mes passat amb èxit, i centre d'excel·lència e2cat, així com centre d'excel·lència pel Ministeri en Fabricació automatitzada i centre que forma part de la xarxa europea de centres d'FP d'excel·lència (Centers of Vocational Excellence - CoVE -) en fabricació avançada, volem mostrar i ajudar a les organitzacions a implementar una estratègia de desenvolupar un model de sistema de gestió de qualitat basat en aquests models.

Avui hem explicat com ens gestionem i hem presentat dues bones pràctiques que fem a l'Escola:

• la gestió de l'orientació i inclusió per la FP
  • la gestió de prevenció de riscos i seguretat i salut laboral al nostre centre

Molt agraïts a les persones que ens han acompanyat.