La aventura del saber (La 2 de RTVE)

La robòtica col·laborativa, la soldadura amb realitat augmentada, virtual i mixta i la reconstrucció de biomodels 3D per al disseny i la creació de dispositius mèdics són els protagonistes del programa La Aventura del saber de Televisió Espanyola (La 2). Programa rodat íntegrament en l'Escola del Treball de Barcelona.

Les pràctiques de robòtica, soldadura i impressió 3D mostrades al programa són algunes de les pràctiques que realitzen l'alumnat de Cicles Formatius i dels cursos d'Especialització.

Part dels recursos, la formació del professorat, la creació de continguts didàctics i les propostes de metodologies actives d'ensenyament aprenentatge s'han creat gràcies als projectes cofinançats per la Unió Europea, el Ministeri d'Educació i Formació Professional i el Pla de recuperació, transformació i resiliència.

COBOTS (ROBÒTICA COL·LABORATIVA EN LA INDÚSTRIA 4.0)
TECNOLOGIES IMMERSIVES APLICADES EN SOLDADURA
FABRICACIÓ ADDITIVA EN FABRICACIÓ MECÀNICA