Material didàctic per als cursos d'especialització en Fabricació Additiva

Dos dels principals objectius generals del projecte FAFP cofinançat per la Unió Europea és desenvolupar material didàctic modular i transferible, així com dissenyar diferents iniciatives que serveixin de suport per a:
- Desenvolupar el curs d'Especialització en FA.
- Elaborar iniciatives sota la metodologia STEAM per a acostar la tecnologia en FA a l'alumnat d'edats primerenques i potenciar la incorporació de la dona a aquesta tecnologia.

El material didàctic ha estat creat pels centres: CIP Virgen del Camino (Pamplona), Institut Escola del Treball (Barcelona), Fundación para la Formación Técnica en Máquina- Herramienta (Elgoibar), Hirudi Sistemas 3D S.L. (Pamplona) i està a la disposició d'altres centres que imparteixin els cursos d'especialització en Fabricació Additiva.