Notícies

Reunió informativa sobre els programes de mobilitat internacional (Erasmus) d'aquest curs 2023-2024

A tot l'alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de l'Institut Escola del Treball de Barcelona,

Ens plau recordar-vos que demà dijous 19/10/2023 esteu convidats a assistir a la reunió informativa sobre els programes de mobilitat internacional (Erasmus) d'aquest curs 2023-2024.
A la reunió es comentaran els aspectes més rellevants dels programes: procés de selecció d'alumnat, durades de les mobilitats, import de les beques, destins amb els quals hem realitzat mobilitats, entre altres qüestions.
Perquè hi pugui assistir tothom, s'ha convocat la reunió en dos torns:
· Primer torn: 14.00h - 14.30h
· Segon torn: 15.30h - 16.00h

Animeu-vos a conèixer com es treballa a altres països, a millorar o aprendre llengües estrangeres i a descobrir nous racons i noves cultures!

Us esperem a tots i totes!