#EDTWomendays, Projecte seleccionat en la Convocatòria d'orientació Activa 2023.

Ets dona ? Creus que la construcció es cosa d'homes? T'agrada la soldadura però sols hi veus nois? Creus que el món de la informàtica és només masculí? Foment de vocacions industrials i en informàtica en dones! Projecte gràcies a @CABK_DUALIZAhttps://fpempresa.net/ !

La iniciativa pretén captar talent femení a les famílies professionals de caràcter industrial i informàtic, amb l'objectiu de donar a conèixer les professions i oficis vinculats a la indústria 4.0, així com altres cicles de vocació tradicional masculina. Es pretén la realització de jornades on les nostres alumnes i professores siguin les protagonistes. Mostraran les instal·lacions, la maquinària, els ordinadors i el dia a dia a l'aula duent a terme les activitats pròpies del cicle que estan cursant. Aquestes jornades aniran dirigides a estudiants d'altres etapes educatives de diferents centres educatius.

D'altra banda, i amb una dinàmica similar, es pretén la realització de vídeos i creació de contingut web per arribar a aquelles alumnes molt joves que s'ho estan plantejant.

Les millors ambaixadores que es poden tenir, les nostres alumnes! Gràcies per fer-ho possible.