Visita a Weber Saint-Gobain

Els dies 17 i 31 de gener, els alumnes del Cicle formatiu de Grau Mitjà de Construcció de l'Institut Escola del Treball de Barcelona, han tingut l'oportunitat d'anar a la empresa Weber de Montcada i Reixac, i fer pràctiques de revestiments tècnics : monocapa, estucs de calç i revestiments sintètics, amb les explicacions del Daniel Castro.

Han pogut comprovar les diferents tècniques d'aplicació, els temps i els resultats de cada sistema d'una manera pràctica que no oblidaran.

Els alumnes també han tingut l'oportunitat de visitar el laboratori i entendre els assajos que cada material comporta.

Ha estat una experiència molt satisfactòria i els professors esperem que es pugui repetir amb altres promocions d'alumnes.