Èxit a la 2a Real Experience del Projecte EdtWomenDays - Apropant la Soldadura amb Realitat Augmentada a noies de primària

El passat 9 d'abril, vam celebrar la segona Real Experience com a part del projecte EdtWomenDays, una iniciativa dedicada a promoure la participació de les dones en el sector industrial i tecnològic. En aquesta ocasió, nenes de entre 8 i 11 anys van tenir l'oportunitat d'experimentar la soldadura utilitzant Realitat Augmentada en una de les aules més avançades en el sector.

L'experiència educativa única va ser guiada per la Lucia, una exalumna del centre especialitzada en soldadura, qui va compartir la seva passió i coneixements amb les joves participants. L'activitat no només va oferir una aproximació segura i innovadora al món de la soldadura, sinó que també va buscar despertar vocacions en un sector tradicionalment dominat pels homes.

“A EdTbarcelona, perseverem en la tasca de fomentar les vocacions femenines en oficis i professions industrials i informàtiques, apostant per la FP amb un discurs positiu", va comentar José Luis Durán, director del centre. "Estem convençuts que aquest enfocament ofereix millors resultats que els missatges negatius".

El projecte va comptar amb el suport de diversos col·laboradors, entre ells Caixabank Dualiza, FP Empresa, Can Antaviana i El Consorci d’Educació de Barcelona, qui van contribuir a l'èxit de la iniciativa. A més, la pràctica va ser possible gràcies al patrocini de Seabery, una empresa líder en el desenvolupament de tecnologies educatives.

Amb aquesta Real Experience, el projecte EdtWomenDays continua la seva tasca d'obrir portes i derrocar barreres, demostrant que les dones tenen un lloc destacat en el món industrial del segle XXI.

Per a més informació sobre el projecte i futures activitats, contacta amb edtwomendays(ELIMINAR)@escoladeltreball.org